مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-17سياسي

149 نماینده مردم مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی + تصاویر


149 نماینده از دوره اول تا دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم حوزه های انتخابیه 9 گانه استان مازندران در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.

- خبرگزاری فارس مازندران؛ عمران اکبرنژادانتخابات مجلس شورای اسلامی در 2 اسفند ماه 1398 به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کنونی کشور مطرح است که 290 نماینده بر صندلی های سبز مجلس شورای اسلامی تکیه خواهند شد.

  *9 حوزه انتخابیه با 12 نماینده مجلس استان مازندران از مجلس اول شورای اسلامی تا دوره پنجم به همراه گلستان دارای 15 حوزه انتخابیه با 17 نماینده بود که در از مجلس ششم با تغییر مهم جدایی استان گلستان از استان مازندران را به همراه داشت و استان مازندران دارای 9 حوزه انتخابیه با 11 نماینده مجلس شورای اسلامی شد و از دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با افزوده شدن یک نماینده به حوزه انتخابیه شهرستان بابل تعداد نمایندگان مازندران به 12 نماینده افزایش یافت.

  *ویژه های انتخابات مازندران استان مازندران تاکنون نماینده زن در مجلس شورای اسلامی نداشت و احمد ناطق نوری نماینده نور و محمود آباد با 7 دوره نمایندگی رکورد دار حضور نماینده در مجلس شورای اسلامی به همراه محمد رضا باهنر است و سید حسن شجاعی از حوزه انتخابیه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار و عزت الله یوسفی از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

149 نماینده مردم مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی + تصاویر

149 نماینده مردم مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی + تصاویر