مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-17سياسي

11 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف دادند


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: 11 نفر از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر انصراف دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، خسرو دهقانی امروز در جمع خبرنگاران ، با اشاره به تایید صلاحیت 101 داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر اظهار داشت: این 101 داوطلب شامل 35 نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، 23نفر در حوزه دشتستان، 22 نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، و 21 نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از انصراف 11 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس خبر داد و گفت: تا کنون 11 نفر در 3حوزه از حضور در این عرصه انصراف داده اند و تعداد نامزد های باقی مانده به 90 نفر رسیده است.

وی افزود: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 6 نفر، در دشتی و تنگستان 2 نفر و در دیر، کنگان، جم و عسلویه 3 نفر انصراف داده اند و در دشتستان هم انصرافی نداشته ایم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: به این ترتیب، اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 29 نفر، در دشتی و تنگستان 20 نفر، در دیر، کنگان، جم و عسلویه 18 نفر و در حوزه دشتستان هم 23 نامزد با هم رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف دادند

11 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف دادند