مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-17سياسي

حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب از لیست شورای ائتلاف استان مرکزی


دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی(جمنا) گفت: این تشکل از لیست معرفی شده از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی حمایت می کند.

- حیدر جهانبخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان، جمنا به عنوان یکی از تشکل های سیاسی در آن عضو بوده و فرایند تصمیم گیری های مشارکت فعال داشته است.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی(جمنا) معتقد به کار تشکیلاتی و گروهی است و به خرد جمعی احترام می گذارد و از تمام مردم انقلابی استان مرکزی می خواهیم که به لیست معرفی شده از سوی شورای ائتلاف رای بدهند تا شاهد شکل گیری مجلسی انقلابی و کارآمد و در تراز انقلاب باشیم.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت وحدت نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی در این دوره از انتخابات گفت: از همه کسانی که دل در گرو آرمان های انقلاب اسلامی دارند می خواهیم که یک صدا از لیست شورای ائتلاف حمایت کنند و زمینه را برای پیروزی جریان انقلابی فراهم سازند.

جهانبخشی تاکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمنا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن احترام واردات به دیگر دوستان که در انتخابات شرکت کرده اند از نامزدهای مورد حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب از لیست شورای ائتلاف استان مرکزی

حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب از لیست شورای ائتلاف استان مرکزی