مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-17سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات امنیت را به ارمغان می آورد


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم هرچه بیشتر در صحنه حضور داشته باشند امنیت و پایداری بیشتری خواهیم داشت و دشمنان ناامید خواهند شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم هرچه بیشتر در صحنه حضور داشته باشند امنیت و پایداری بیشتری خواهیم داشت و دشمنان ناامید خواهند شد.

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات یک تکلیف است، اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی برای همه مردم است که می طلبد همگان آگاهانه در این حماسه شرکت کنند و به افرادی که صالح هستند و مصلحت نظام و انقلاب را در دستور کار خود قرار می دهند رای دهند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود برخی مشکلات چرا باید در انتخابات شرکت کنیم،بیان کرد: به دلیل امید به آینده، زیرا که مردم می دانند این کاستی ها توطئه دشمنان بوده است که در طول 40 سال برای نظام ایجاد کردند تا مردم را دلسرد کنند اما آن ها همیشه پای انقلاب مانده اند و خواهند ماند.

غلامزاده گفت: مردم هرچه بیشتر در صحنه حضور داشته باشند امنیت و پایداری بیشتری خواهیم داشت و دشمنان ناامید خواهند شد.

وی در پایان در رابطه ویژگی های انتخاب درست، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات، انتخاب آگاهانه و شناخت درست از نمایندگان از جمله ویژگی های ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات امنیت را به ارمغان می آورد

حضور پرشور مردم در انتخابات امنیت را به ارمغان می آورد