مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-17بين الملل

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده مذاکره مستقیم با تل آویو هستیم


سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان تأکید کرد اگر اسراییل با تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس موافقت کند تشکیلات خودگردان آماده امضای توافق صلح با تل آویو ظرف دو هفته است.

- ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده مذاکره مستقیم با تل آویو هستیم سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان تأکید کرد اگر اسراییل با تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس موافقت کند تشکیلات خودگردان آماده امضای توافق صلح با تل آویو ظرف دو هفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با خبرنگاران در رام الله گفت: ما با دولت اسراییلی تعامل می کنیم که هرگونه فرصت صلح را از بین می برد و دولت آمریکا اسراییل و فلسطینی ها را به نزاع دائم می کشاند.

ابوردینه گفت: نزاع فلسطین و اسراییل از طریق معامله آمریکایی ها حل نمی شود بلکه از طریق مذاکرات میان اسراییل و فلسطین حل می شود.

ما مقابل یک نقطه تحول هستیم آیا اسراییل صلح را انتخاب می کند یا نزاع مستمر را؟ رییس ما خواهان صلح است اما دشوار است رهبری پیدا کرد که آماده امضای شروط آمریکا باشد.

ما خواهان شریکی هستیم که صلح را بخواهد.

ما مردانی مثل شیمون پرز، رییس پیشین رژیم صهیونیستی و اسحاق رابین، نخست وزیر پیشین این رژیم را می خواهیم که از صلح حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده مذاکره مستقیم با تل آویو هستیم

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده مذاکره مستقیم با تل آویو هستیم