مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 04:002020-02-17پزشكي

عمر اطلاعات و اندوخته های علمی فارغ التحصیلان پزشکی به 3.5 ماه رسیده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بیش از30 درصد تولید علم کشور توسط جامعه پزشکی انجام می شود، خاطرنشان کرد: عمر اطلاعات و اندوخته های علمی فارغ التحصیلان پزشکی به 3.

- 5 ماه رسیده، بنابراین به روز رسانی علم و دانش یک امر بسیار ضروری است، چراکه علم پزشکی هر لحظه در حال تغییر و تحول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در جشن استقبال از دانشجویان ورودی بهمن 98با اشاره به جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه خطاب به نودانشجویان، گفت: امروز شاهد تحقق یک پارادایم نوین علمی در عرصه پزشکی جهان هستیم و اگر شما به عنوان افسران پیشقراول این حرکت علمی در این راستا تلاش نکنید بدون تردید از این قافله پیشرفت های علمی جهانی عقب می مانیم.

وی با اشاره به شکل گیری دانشگاه های نسل سه، یاد آور شد: دانشگاه نسل سوم آینده نگر، مشتری پسند، فعال در حوزه کارآفرینی و مملو از خلاقیت و ابداع بوده و به سمت اقتصاد دانش بنیان در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سمت دانشگاه نسل سوم در حال حرکت است، خاطرنشان کرد: رسالت دانشگاه این است که دانشجویان پزشکی با این پارادایم آموزش ببینید و تربیت شان در این ریل صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر اطلاعات و اندوخته های علمی فارغ التحصیلان پزشکی به 3.5 ماه رسیده است

عمر اطلاعات و اندوخته های علمی فارغ التحصیلان پزشکی به 3.5 ماه رسیده است