مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 01:452020-02-16بين الملل

مقامات پیشین وزارت دادگستری آمریکا خواهان استعفای«ویلیام بار»شدند


بیش از یک هزار تن از مقامات پیشین وزارت دادگستری آمریکا با محکوم کردن دادستان کل این کشور به سوء استفاده از اختیارات قانونی خود به نفع رییس جمهور آمریکا، - خواهان استعفای او شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گروهی متشکل از 1143 دادستان و مقام پیشین وزارت دادگستری آمریکا که در دوران رؤسای جمهور دموکرات و جمهوریخواه خدمت کرده اند، با امضای یک بیانیه مشترک خواستار استعفای ویلیام بار دادستان کل آمریکا شدند.

این افراد در بیانیه خود دلیل این درخواست را مداخله ویلیام بار در جریان محکومیت راجر استون، مشاور پیشین کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ عنوان کردند.

این مقامات پیشین وزارت دادگستری آمریکا از کارکنان فعلی این وزارتخانه خواستند تا سوء استفاده های آتی را گزارش دهند و افزون بر آن، نسبت به اجرای دستورالعمل هایی که با سوگند آنها در تناقض است هشدار دادند.

در این بیانیه آمده است: و ما از تمام کارکنان وزارت دادگستری آمریکا می خواهیم تا از الگوی قهرمانانه خود پیروی کنند و آماده باشند تا موارد تخلف آتی را به بازرس کل، دفتر مسئولیت حرفه ای و کنگره گزارش دهند؛ از اجرای رهنمودهایی که با سوگندنامه آنها در تناقض است، اجتناب کنند…ما همچنین از سایر بخشهای دولت می خواهیم از کارکنانی که در مواجهه با دستورالعمل های غیرقانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات پیشین وزارت دادگستری آمریکا خواهان استعفای«ویلیام بار»شدند

مقامات پیشین وزارت دادگستری آمریکا خواهان استعفای«ویلیام بار»شدند