مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 17:552020-02-16اقتصادي

کمک 320 میلیارد ریالی افراد خیر به حوزه سلامت یزد


دکتر محمدرضا وفایی نسب عصر یکشنبه در حاشیه سفر به ابرکوه در گفت و گو با گزارشگر ایرنا افزود: این مبلغ صرف خرید و تجهیزات لوازم اساسی پزشکی از جمله آمبولانس، دستگاه های سی تی اسکن، ماموگرافی و .

شده است.

به گفته وی همچنین دولت تدبیر و امید از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح تحول نظام سلامت و در راستای کمک به بیماران بستری و مراجعه افراد برای معاینه در بیمارستان ها و مراکز درمانی، 180 میلیارد ریال هزینه کرده است .

وی با اشاره به اینکه این مبلغ صرف هزینه های 118 هزار بیمار بستری و معاینه یک میلیون و 150 هزار مورد معاینه افراد شد، اظهار کرد: در این مدت هزینه های بیماران در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه از 37 درصد به 10 درصد کاهش یافته است.

این مسوول با بیان اینکه برنامه تحول نظام سلامت به عنوان یکی از طرح های دولت تدبیر و امید از سال 1393 در کشور آغاز شده است، بیان کرد: در اجرای طرح یادشده تاکنون از 620 هزار نوبت ،بیماران با همکاری 405 پزشک متخصص و فوق تخصص در کلینیک های دانشگاه معاینه شدند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در اجرای طرح یادشده ضریب اشغال تخت در بیمارستان های این واحد دانشگاهی با سه درصد افزایش به 71 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 320 میلیارد ریالی افراد خیر به حوزه سلامت یزد

کمک 320 میلیارد ریالی افراد خیر به حوزه سلامت یزد