مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-16سياسي

باید دروازه بان هزینه های درمان مردم باشیم


موضوع پزشک خانواده مسئله سیاسی مغفول مانده که در این رابطه باید دروازه بان هزینه های درمانی مردم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سوده نجفی عضو لیست ایرانیان سربلند که از سوی شورای  ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهیه شده است طی نشستی با حضور زنان این لیست ضمن ارائه برنامه های مورد نظر برای مجلس آینده اظهار داشت: موضوع پزشک خانواده مسئله ای است که بسیار مغفول مانده و لذا باید ساماندهی شود و در این صورت باید دروازه بان هزینه های درمان مردم باشیم.

وی با اشاره به تخصیص 160 هزار میلیارد تومان برای هزینه های سلامت درمان گفت: ما می بینیم که پرونده های الکترونیکی در تمام دنیا وجود دارد و بر این اساس باید این طرح در ایران اجرایی شود.

 عضو لیست ایرانیان سربلند ادامه داد: با وجود پرونده های الکترونیکی تمام بیماری های یک فرد در سیستم وجود دارد و هزینه ای برای فرد دیگر به دنبال نخواهد داشت، لذا ما در مجلس آینده به دنبال این هستیم این طرح را به خوبی اجرا کنیم چرا که می تواند حتی در پژوهشگاه های ما بسیار اثرگذار باشد.

نجفی  با تاکید بر اینکه نظام ارجاع باید در مجلس آینده پیگیری شود، گفت: تله فقر و بیماری از مواردی است که در حوزه پزشکی عموما ذکر می شود لذا ما باید برنامه های مدونی برای سلامت افراد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دروازه بان هزینه های درمان مردم باشیم

باید دروازه بان هزینه های درمان مردم باشیم