مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-16سياسي

تنها طلب 500 شاکی پرونده «مکتب» باقی مانده است/ زمان واریز، هنوز مشخص نیست


دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: 24 میلیارد تومان طلب مابقی شکات پرونده «مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان» است که برای تامین آن باید مابقی عوامل از طریق مزایده به فروش برسد.

- محمدحسین صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان ، اظهار داشت: دستگاه قضا با همت جهادی و تلاش شبانه روزی اقدامات خیلی خوب و موثری را در این رابطه انجام داده است.

وی ادامه داد: پرونده هایی همچون پرونده گلیم و گبه با این ابعاد و تعداد شاکی، سال ها صدور رای و اجرای آن به طول می انجامد به دلیل اینکه بسیاری از مجرمان و محکومان این قبیل پرونده ها اموالشان را از دسترس خارج و منتقل می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با بیان اینکه تاریخ دستگیری مدیر مکتب فرش و گلیم و گبه کرمانشاهان نهم آبان ماه سال 95 بوده، تصریح کرد: با اقداماتی که در دستگاه قضایی انجام شد، رای پرونده مذکور در موعد مقرر صادر شد و محکومان علیه به حبس طولانی، جزای نقدی و بازگرداندن اموال محکوم شدند.

صادقی تصریح کرد: تاکنون در مجموع در چهار مرحله پرداختی 120 میلیارد تومان به حساب 11 هزار و 288 نفر مالباخته این پرونده واریز شده و به گونه ای که 100 درصد سپرده اولیه خود را با کسر سودهای دریافتی، دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها طلب 500 شاکی پرونده «مکتب» باقی مانده است/ زمان واریز، هنوز مشخص نیست

تنها طلب 500 شاکی پرونده «مکتب» باقی مانده است/ زمان واریز، هنوز مشخص نیست