مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-16دانش

مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه جامع امروز، 27 بهمن به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرصت تمدید شده شرکت داوطلبان واجد شرایط علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرحله پذیرش بهمن ماه سال 1398 امروز یکشنبه .

- مهلت مجدد ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای و دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز، 27 بهمن پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرصت تمدید شده شرکت داوطلبان واجد شرایط علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرحله پذیرش بهمن ماه سال 1398 امروز یکشنبه 27 بهمن ماه 98 به پایان می رسد.

تمامی داوطلبان اعم از کسانی که در این دوره ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده اند می توانند برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با نوع مدرک کاردانی (فوق دیپلم) خود در مراکز و واحد های آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل ها و مشخص کردن رشته و مراکز و واحد های آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک به این مراکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه جامع امروز، 27 بهمن به پایان می رسد

مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه جامع امروز، 27 بهمن به پایان می رسد