مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-16فناوري

نسخه جدید اپلیکیشن «تهران من» رونمایی شد


اپلیکیشن جدید «تهران من» که در سومین همایش تهران هوشمند رونمایی شده بود، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با امکانات و ویژگی های تازه ای در اختیار عموم شهروندان قرار گرفت.

- اپلیکیشن جدید تهران من که در سومین همایش تهران هوشمند رونمایی شده بود، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با امکانات و ویژگی های تازه ای در اختیار عموم شهروندان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شهروندان تهرانی با نصب اپلیکیشن تهران من به خدماتی نظیر شارژ کارت بلیت الکترونیک، خرید بلیت تک سفره مترو، پرداخت بدهی طرح ترافیک و پارک حاشیه ای، ثبت و پیگیری پیام 137، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت قبوض شهرداری، پرداخت عوارض سالیانه خودرو و پرداخت خلافی خودرو و موتور دسترسی پیدا خواهند کرد.

یکی از مهم ترین اهداف تولید و توسعه اپلیکیشن تهران من، ارائه کلیه خدمات شهروندی شهر تهران از طریق یک درگاه واحد است و هم اکنون به صورتی بهینه و با رابط کاربری مناسب تر در اختیار همگان قرار گرفته است.

وجود این اپلیکیشن جامع می تواند موجب کاستن از سردرگمی شهروندان در استفاده از انواع سامانه ها و نرم افزارهای متعدد و جداگانه برای بهره گیری از خدمات شهری و پرداخت های مرتبط با آن ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه جدید اپلیکیشن «تهران من» رونمایی شد

نسخه جدید اپلیکیشن «تهران من» رونمایی شد