مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-16سياسي

نام نویسی دور جدید عتبات دانشگاهیان آغاز شد


رییس عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز نام نویسی بیست دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و گفت: نام نویسی از متقاضیان از امروز 27 بهمن ماه آغاز شد و تا سوم اسفندماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مرتضی مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری امروز 27 بهمن ماه از آغاز نام نویسی بیست ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و گفت: با اندکی تأخیر راه عتبات بر روی دانشگاهیان باز شد و نام نویسی دوره بیست ودوم سفر دانشگاهیان به عتبات از امروز 27 بهمن ماه تا سوم اسفندماه از طریق سایت لبیک انجام می شود.

وی با بیان اینکه قرعه کشی از متقاضیان سفر به عتبات دانشگاهیان 5 اسفندماه انجام می شود، خاطر نشان کرد: 18 اسفندماه اولین کاروان دانشگاهیان در دور جدید به عتبات مشرف می شوند و 27 فروردین ماه نیز آخرین کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهد شد.

مطهری پور با اشاره به اینکه در بیست ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات حدود 150 کاروان اعزام می شوند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 110 کاروان هوایی و 40 کاروان زمینی به عتبات مشرف خواهند شد، به طوری که حدود 6 هزارنفر در مدت 40 روز به عتبات اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی دور جدید عتبات دانشگاهیان آغاز شد

نام نویسی دور جدید عتبات دانشگاهیان آغاز شد