مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 04:352020-02-16سياسي

تولید محتوای دینی با استفاده از هنر در فضای مجازی در اولویت است


مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان و تبلیغ فرهنگ رضوی، بهره گیری از روش های خلاقانه و نوین در فضای مجازی و تولید محتوا در اولویت است.

- قزوین- مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان و تبلیغ فرهنگ رضوی، بهره گیری از روش های خلاقانه و نوین در فضای مجازی و تولید محتوا در اولویت است.

محمود رضا برازش مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در حاشیه سفر به استان قزوین برای شرکت در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این بنیاد تلاش می شود با استفاده از ابزار هنر مخاطب بیشتری را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: با کمک هنر می توانیم اقشار مختلف مردم را با اهل بیت و زندگی بزرگان دینی بهتر آشنا کنیم و نزدیکی با این معارف دستاوردهای زیادی دارد و پیروی از سبک و سیره ائمه بخصوص امام رضا (ع) در زندگی می تواند نسل جوان را به ارزش ها پایبند کند.

برازش تصریح کرد: هنر ابزاری است که می تواند جذبه ایجاد کند و ما نیز در بنیاد مصمم هستیم از فضای مجازی استفاده کنیم و برای این هدف بنیاد امام رضا (ع) با برنامه ریزی بعد از 18 سال کار را با یک جشنواره شعر شروع کرد و در حال حاضر برنامه های متعددی در سراسر کشور در عرصه های مختلف مانند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای دینی با استفاده از هنر در فضای مجازی در اولویت است

تولید محتوای دینی با استفاده از هنر در فضای مجازی در اولویت است