مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 10:262020-02-15سياسي

گفتگو درباره کتاب «نبرد قدرت در ایران» در چراغ مطالعه امشب


برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه امشب میزبان محمد سمیعی نویسنده کتاب «نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ » می شود و با وی درباره این اثر گفتگو می کند.

- برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه امشب میزبان محمد سمیعی نویسنده کتاب نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ می شود و با وی درباره این اثر گفتگو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه امشب (شنبه 26 بهمن ماه) میزبان محمد سمیعی می شود و با او در مورد کتاب نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ به گفتگو خواهد پرداخت.

سمیعی معتقد است هر کسی بخواهد درک درستی از اجتماع و سیاست ایران در چند قرن اخیر داشته باشد باید بتواند به این سوال پاسخ دهد که چطور و چگونه روحانیت توانست در صحنه نبردهای سیاسی ایران معاصر به پیروزی برسد؟ در نظر بگیرید در تمام تاریخ معاصر جهان عمده ترین نیروهای مذهبی جهان مدام در حال عقب نشینی از نقش های اجتماعی بودند که به طور سنتی بر عهده داشتند اما انگار روندی که در ایران طی شد کاملاً برعکس این ماجرا بود.

محمد سمیعی محقق تاریخ سیاسی ایران و مدرس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران است و دکترای علوم سیاسی خود را از دانشگاه وستمینستر اخذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو درباره کتاب «نبرد قدرت در ایران» در چراغ مطالعه امشب

گفتگو درباره کتاب «نبرد قدرت در ایران» در چراغ مطالعه امشب