مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-14سياسي

بررسی اهمیت تدوین برنامه آموزشی اخلاق پژوهش در نظام آموزش عالی


سخنرانی علمی پیش نشست لزوم تدوین برنامه درسی برای اخلاق پژوهش در راستای اثربخشی پایان نامه ها و رساله ها ، 27 بهمن ماه جاری در ایرانداک برگزار می شود.

- سخنرانی علمی "پیش نشست لزوم تدوین برنامه درسی برای اخلاق پژوهش در راستای اثربخشی پایان نامه ها و رساله ها"، 27 بهمن ماه جاری در ایرانداک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای دومین همایش ملی آسیب شناسی پایان نامه ها و رساله ها در حوزه علوم انسانی ـ اسلامی، سخنرانی علمی پیش نشست لزوم تدوین برنامه درسی برای اخلاق پژوهش در راستای اثربخشی پایان نامه ها و رساله ها ، با عنوان اهمیت تدوین برنامه آموزشی اخلاق پژوهش در نظام آموزش عالی با سخنرانی دکتر علیرضا ثقهالاسلامی و با عنوان نقش دانش و اخلاقی پنداری در کاهش سرقت علمی: نمونه موردی کاربران پایگاه اطلاعات علمی ایران با سخنرانی دکتر رویا پورنقی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می شود.

مدیر پنل این سخنرانی دکتر شکیبا امیرخانی، عضو هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی است و این سخنرانی روز یکشنبه 27 بهمن ماه جاری از ساعت 14 تا 15:30 در تالار سخن ایرانداک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اهمیت تدوین برنامه آموزشی اخلاق پژوهش در نظام آموزش عالی

بررسی اهمیت تدوین برنامه آموزشی اخلاق پژوهش در نظام آموزش عالی