مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:252020-02-14بين الملل

طرح جمهوری اسلامی ایران برای فلسطین از زبان کمال خرازی


رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه مسلمان ها در جاهای دیگر دنیا نشان دادند که با این طرح مخالف هستند افزود: برخی رژیم های وابسته به آمریکا، - پایگاه خبری جماران: کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی، معامله قرن را خیانت به ملت فلسطین و مسلمین دانست.

خرازی در گفت و گو با خبرنگار جماران گفت: فلسطین یک ایده آرمانی برای جهان اسلام است و مسلمانان نمی توانند بپذیرند که فلسطین نابود شود.

وزیر اسبق امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اسراییل باید از جنایتش دست بردارد و به فلسطینی ها حق بدهد که تصمیمات خود را برای ایجاد یک دولت واحد بگیرند گفت: طرح جمهوری اسلامی این است که با رأی گیری از اهالی اصیلی که در این منطقه بوده اند اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی دولت واحد و دموکراتیکی تشکیل شود و بتوانند از امکانات خود استفاده کنند.

وی در ارتباط با سرنوشت طرح معامله قرن گفت: مسلما طرح معامله قرن موفق نخواهد شد چرا که در درجه اول خود فلسطینی ها با آن شدیدا مخالفتند.

آنها نه تنها از این طرح بهره ای نمی برند بلکه هدف این طرح نابود کردن فلسطین است.

رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه مسلمان ها در جاهای دیگر دنیا نشان دادند که با این طرح مخالف هستند افزود: برخی رژیم های وابسته به آمریکا، برای خوش زبان و راضی کردن آمریکا موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمهوری اسلامی ایران برای فلسطین از زبان کمال خرازی

طرح جمهوری اسلامی ایران برای فلسطین از زبان کمال خرازی