مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 02:002020-02-13فرهنگي

نمایی از ویترین سینمای ایران در سال آینده


جشنواره ی فیلم فجر که خیلی از سینماگران و مدیران آن را ویترین سینمای ایران می دانند، برای سال آینده ی سینما فیلم هایی عاشقانه، ترسناک و نیز پر از خشم پیشکش کرده است.

- جشنواره ی فیلم فجر که خیلی از سینماگران و مدیران آن را ویترین سینمای ایران می دانند، برای سال آینده ی سینما فیلم هایی عاشقانه، ترسناک و نیز پر از خشم پیشکش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند دوره گذشته، جشنواره فیلم فجر هر سال ناخواسته صاحب یک تم شده که سوژه بیشتر فیلم ها حول آن می چرخید، مثل خیانت که چند سال قبل حسابی در سینما باب شده بود و اعتراض های زیادی هم به آن وارد می شد.

امسال در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر این اتفاق باز هم به شکلی دیگر تکرار شد و تقریبا در 90 درصد فیلم ها رد خون و جنایت و قتل و زندان و خشونتِ زیاد دیده می شود که البته نقطه اوجش شاید همان فیلم افتتاحیه جشنواره باشد.

فیلم سه کام حبس سامان سالور چنان تا دقایق آخر، تماشاگرش را زیر فشار قرار می دهد که در لحظات زیادی نفس آدم را می گیرد، اما شاید مشکل اصلی در نمایش این فیلم، به عنوان فیلم افتتاحیه ی جشنواره باشد؛ موقعیتی که برخلاف فستیوال های بزرگ دنیا که فیلم افتتاحیه و اختتامیه را به عنوان خبرهای مهم و مجزا معرفی می کنند، اینجا تقریبا همه از آن فراری هستند چون بیشتر فیلمسازان و شاید اغراق نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایی از ویترین سینمای ایران در سال آینده

نمایی از ویترین سینمای ایران در سال آینده