مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-13سياسي

راه اندازی کاروان های تبلیغاتی توسط افراد منع قانونی دارد


معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: راه اندازی کاروان های تبلیغاتی توسط افراد منع قانونی دارد .

- حسین بشری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طبق قانون انتخابات استفاده از هرگونه پلاکارد، تراکت، دیوارنویسی و کاروانهای تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی و امثال آن از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان ممنوع می باشد.

وی افزود هیچ کس حق ندارد آگهی یا پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی راکه در محلهای مجاز الصاق گردیده در زمان قانونی تبلیغات پاره و یا معدوم یا مخدوش نماید و عمل مرتکب جرم محسوب می شود.

بشری افزود انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس از وسائل و سایر امکانات وزارتخانه ها و ادارات، شرکتهای دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداریها و شرکتها و سازمانهای وابسته به آنها و نهادها و مؤسساتی که از بودجه عمومی ( به هر مقدار) استفاده می کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسائل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته می شود.

این مقام انتظامی ضمن تشکر از همراهی مردم و کاندیداها با پلیس اعلام داشت در صورت ارتکاب هر یک از جرائم مندرج در قانون پلیس موظف به ارسال و اعلام موضوع به مراجع قضایی می باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کاروان های تبلیغاتی توسط افراد منع قانونی دارد

راه اندازی کاروان های تبلیغاتی توسط افراد منع قانونی دارد