مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-13بين الملل

نوروز 99 را با تورهای تخصصی سفرنامه رویایی کنید


نوروز 99 فرصت مناسبی برای گردش و تفریح و بازدید از مقاصد بی نظیر و زیبای جهان هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سفرنامه، نوروز 99 فرصتی بی نظیر برای شماست تا با استفاده از تورهای بدون واسطه دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه که در مقاصد بی نظیر و فوق العاده جذابی ارائه می شود بهترین عید نوروز را به همراه خانواده تجربه کنید.

مقاصد نوروزی سفرنامه آفریقای جنوبی استرالیا برزیل آرژانتین مکزیک کوبا کره جنوبی ژاپن جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تورهای نوروزی با شماره 44634001 021 تماس بگیرید.

آشنایی با برخی از مقاصد نوروز 99 سفرنامه جاذبه های گردشگری کیپ تاون آفریقای جنوبی کیپ تاون معروف ترین و زیباترین شهر آفریقای جنوبی است تور های آفریقای جنوبی سفرنامه همیشه جز بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانی ها بوده است و می تواند بهشت هر گردشگری باشد.

شهر کیپ تاون هم برای بازدیدکنندگان بسیار عالی است، هم محلی عالی برای شرکت در تورهای امن و عاری از خطر مالاریا در بخش های شرقی و غربی دماغه آفریقا است.

کیپ تاون می تواند بهترین شهر و بهترین گزینه برای گردشگران علاقه مند به طبیعت و گشت وگذار باشد و بی دلیل نیست که بیشتر تورها اکثر اقامت خود را در این شهر برنامه ریزی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز 99 را با تورهای تخصصی سفرنامه رویایی کنید

نوروز 99 را با تورهای تخصصی سفرنامه رویایی کنید