مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-13سياسي

925 هزار و 479 نفر در استان قزوین واجد شرایط رأی دهی هستند


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: 925 هزار و 479 نفر در استان قزوین واجد شرایط رأی دهی اند که از این تعداد 44 هزار و 314 نفر رای اولی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان که در دادسرای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از لازمه های برگزاری انتخابات و به ویژه انتخابات الکترونیک وجود کارت هوشمند ملی است که در استان قزوین برای 90 درصد واجدان شرایط صادر شده است.

حبیبی افزود: از آنجایی که کارت هوشمند ملی فرایند رأی گیری در انتخابات را تسریع می کند، تا قبل از برگزاری انتخابات مراکز ثبت احوال آمادگی صدور کارت هوشمند ملی را برای شهروندان دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: احراز هویت رأی دهندگان مهم ترین بخش در فرآیند انتخابات است که این امر در استان به صورت کاملاً الکترونیک انجام می شود و دستگاه های تعبییه شده ظرف سه تا چهار ثانیه هویت افراد را مشخص خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمییت انتخابات به عنوان بزرگ ترین رویداد سیاسی کشور اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات در استان قزوین یک هزار و 40 شعبه اخذ رأی در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است که 651 شعبه ثابت و 389 صندوق نیز سیار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

925 هزار و 479 نفر در استان قزوین واجد شرایط رأی دهی هستند

925 هزار و 479 نفر در استان قزوین واجد شرایط رأی دهی هستند