مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-13فرهنگي

انتشار مجموعه داستان های منتخب جایزه «سیمرغ»


مجموعه داستان های منتخب دوره اول، دوم و سوم جایزه داستان کوتاه سیمرغ با عنوان «در خانه ما کسی یانگ را دوست نداشت» و مجموعه داستان های منتخب دوره چهارم این جایزه با عنوان «پری خور جنُی» منتشر شد.

- مجموعه داستان های منتخب دوره اول، دوم و سوم جایزه داستان کوتاه سیمرغ با عنوان در خانه ما کسی یانگ را دوست نداشت و مجموعه داستان های منتخب دوره چهارم این جایزه با عنوان پری خور جنُی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خانه ما کسی یانگ را دوست نداشت که داستان های منتخب دوره اول، دوم و سوم جایزه کوتاه سیمرغ است با گردآوری مصطفی بیان در 134 صفحه با شمارگان 200 نسخه و قیمت 35 هزار تومان در نشر داستان عرضه شده است.

بازی، فنس پاره و در خانه ما کسی یانگ را دوست نداشت نوشته معصومه دهنوی، در فاصله چند نخی که میان ماست و مارماهی از نجمه باغیشنی، بی خوابی های نیمه شب از زهره احمدیان، لاابالی کوچه لردها از کیان درجزی، داستان عفت از هدی امنیان مقدم، پیرمردی به رنگ سفید از جواد دهنوخلجی، حس مرگ از محمد اسعدی، نیاز نوشته سلیمان آهی، سرخ چون نت های ریخته روی پیشانی ات از علی بوتیمار، پنج شب در اتاق اجاره ای از فریده ترقی، سرخ از هستی بشروتنی، کن فیکون از سولماز اسعدی، سفر در زمان از پوریا دارابیان و دره مهربانی نوشته امیرمحمد سلیمانی از داستان های این کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مجموعه داستان های منتخب جایزه «سیمرغ»

انتشار مجموعه داستان های منتخب جایزه «سیمرغ»