مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-13سياسي

مجمع اساتید قرآنی سمنان ظرفیت فرهنگی است/ ضرورت الگوسازی قرآنی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، بابیان اینکه مجمع اساتید قرآنی استان یک ظرفیت فرهنگی و دینی است، گفت: توسعه فعالیت های قرآنی یکی از رسالت های این مجمع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، منشأ راه فعالان فرهنگی و دینی است و باید بتوانیم برنامه های فرهنگی و مذهبی و هنری در سطح استان را مبتنی بر همین اصل تدوین کنیم، ابراز کرد: استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری، مذهبی، مردمی و … در این راه می تواند به مثابه یک تسهیل گر عمل کند.

وی در ادامه گفت: مجمع اساتید قرآنی استان سمنان جمعی از مدرسان و معلمان قرآنی است که به صورت خودجوش برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی شکل گرفته و سال ها است فعالیت داشته و در این بستر چهره سازی از اساتید، قدردانی از آن ها و همچنین توسعه فرهنگ قرآنی را دنبال می کند.

ضرورت الگو سازی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، بابیان اینکه مجمع اساتید قرآنی در سال های اخیر پیرو سیاست های خود سه مراسم تجلیل از چهره های قرآنی استان را برگزار کرده است، بیان داشت: هدف از این برنامه ها تقدیر از خدمات اساتید قرآنی و معرفی چهره ها و خدمات آن ها به جامعه مذهبی استان است.

شکری افزود: در این راه سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسترسازی و حلقه اتصال مجمع اساتید است و تلاش دارد هرساله دستگاه های مرتبط و ذی ربط مانند آموزش وپرورش، دارالقرآن الکریم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع اساتید قرآنی سمنان ظرفیت فرهنگی است/ ضرورت الگوسازی قرآنی

مجمع اساتید قرآنی سمنان ظرفیت فرهنگی است/ ضرورت الگوسازی قرآنی