مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-13اقتصادي

وعده های مسؤولان برای رسیدن «کاوی ملک» به امکانات در سال 99


امروزه با وجود تمام تکنولوژی و توسعه آبادانی در مناطق مختلف کشور اهالی روستای کاوی ملک از مزایای برق، گاز، آب شرب، تلفن و مهم تر راه روستایی بی بهره اند اما مسؤولان شهرستان تنکابن برای برخورداری اهالی این روستا به امکانات عنوان کردند، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی کاوی ملک روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان تنکابن که دارای 30 خانوار روستایی است، این روستا در یک منطقه جنگلی بسیار زیبا قرار گرفته که مردمانش در آن با صفا و صمیمیت زندگی به سر می برند.

کاوی ملک با همه باصفایی و زیبایی هایش در چهار فصل، متأسفانه کاستی هایی زیادی دارد که مردم آن منطقه را دچار سختی ها و مشکلاتی قرار داده است.

امروزه با وجود تمام تکنولوژی و توسعه آبادانی در مناطق مختلف کشور این روستا از مزایای برق، گاز، آب شرب، تلفن و مهم تر راه روستایی بی بهره اند.

به گفته رییس شورای روستا حدود 10 سال پیش با مشارکت منابع طبیعی و راه روستایی جادهای از روستای یوسف آباد به کاوی ملک احداث و شن ریزی شده و طی این 10 مردم از این جاده تردد می کنند.

اما در فصل سرما و با وجود بارندگی های شدید تردد و عبور و مرور از این راه جنگلی روستایی سخت می شود به طوری که اهالی روستا روزانه باید پیاده حدود دو و نیم کیلومتر راه را آن هم چهل و پنج دقیقه پیاده طی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مسؤولان برای رسیدن «کاوی ملک» به امکانات در سال 99

وعده های مسؤولان برای رسیدن «کاوی ملک» به امکانات در سال 99