مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-13اقتصادي

روستای «لاملنگ» در انتظار تخصیص اعتبار برای اجرای طرح هادی


در حالی که روستای لاملنگ در هفت کیلومتری مرکز استان قرار دارد اما هنوز طرح هادی در این روستا اجرا نشده که همین امر موجب مشکلات عدیده برای ساکنان این روستا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، گلستان از جمله استان‎هایی است که حدود نیمی از جمعیت آن را روستاییان تشکیل می‎دهند، از این رو لازم است توجه به توسعه و آبادانی روستاها در این استان جزو برنامه های اصلی مسوولان قرار بگیرد.

طرح هادی از جمله پروژه‎هایی است که در راستای توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می‎شود، با وجود آنکه حدود 15 سال از اجرای طرح هادی در روستاهای کشور می‎گذرد اما هنوز روستاهایی وجود دارد که طرح هادی در آنها اجرا و یا تکمیل نشده است.

یکی از روستاهای گلستان که به دلیل  عدم اجرای طرح هادی و وجود مشکلات دیگر  موجب نارضایتی و دغدغه‎مندی ساکنان آن شده روستای لاملنگ از توابع بخش مرکزی گرگان است.

*پیش‎بینی اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستای لاملنگ در همین رابطه بخشدار بخش مرکزی گرگان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت اجرای طرح هادی در روستای لاملنگ گفت: روستای لاملنگ با وجود نزدیکی به مرکز استان، طرح هادی در فاز یک انجام شده است با پیگیری های انجام شده در سال جاری خوشبختانه موفق شدیم با همکاری کمیته برنامه‎ریزی شهرستان و بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای «لاملنگ» در انتظار تخصیص اعتبار برای اجرای طرح هادی

روستای «لاملنگ» در انتظار تخصیص اعتبار برای اجرای طرح هادی