مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 13:162020-02-12اقتصادي

عرضه توانمندی های قشم در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران


مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: کارشناسان و نمایندگان فعال در حوزه صنایع دستی، گردشگری و ژئوپارک جهانی قشم با حضور در غرفه این سازمان ظرفیت های قشم برای بازدیدکنندگان معرفی می کنند.

علیرضا امری کاظمی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، بزرگ ترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است و حضور منطقه آزاد قشم در آن، فرصتی ارزنده برای ارائه بسترهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جذب مخاطب است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه همچنین فرصتی بی نظیر برای نشان دادن کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری است تا خدمات و محصولات قشم به بازارهای هدف معرفی شود.

مدیر ژئوپارک قشم افزود: در این راستا تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنایع دستی جزیره قشم به ارائه محصولات و تولیدات خود در این نمایشگاه بین المللی می پردازند.

985 شرکت داخلی و 43 شرکت خصوصی از پنج کشور و 18 نمایندگی از شرکت های خارجی که با شرکت های ایرانی همکاری دارند در این نمایشگاه حاضر هستند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از امروز 23 تا 26 بهمن ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه توانمندی های قشم در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

عرضه توانمندی های قشم در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران