مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-12بين الملل

پوتین و اسد فعلا برنامه ای برای گفتگو درباره تحولات ادلب ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در نشست خبری خود در روز چهارشنبه گفت، ترکیه متعهد شده تروریست ها را در ادلب نابود کند، - سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به ادعای ترکیه درباره حملات ارتش سوریه در ادلب تاکید کرد که ارتش سوریه فقط تروریست ها را هدف قرار می دهد نه غیرنظامیان را.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در نشست خبری خود در روز چهارشنبه گفت، ترکیه متعهد شده تروریست ها را در ادلب نابود کند، اما همان تروریست ها به نیرو های ارتش سوریه و همچنین سایت های نظامی روسیه حمله می کنند.

وی در پاسخ به شایعات و ادعا ها درباره حملات نیرو های سوریه در ادلب تاکید کرد که ارتش سوریه تروریست ها را هدف قرار می دهد نه غیرنظامیان را.

سخنگوی کاخ کرملین به ادعای آنکارا در زمینه عدم تعهد مسکو به توافق سوچی نیز پاسخ داد و گفت که مسکو به توافقات سوچی درباره سوریه پایبند است.

پسکوف همچنین اعلام کرد که فعلا برنامه ای برای تماس بین ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با بشار اسد رییس جمهور سوریه درباره تحولات کنونی ادلب ندارند، اما ارتش های دو کشور با یکدیگر در تماس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین و اسد فعلا برنامه ای برای گفتگو درباره تحولات ادلب ندارند

پوتین و اسد فعلا برنامه ای برای گفتگو درباره تحولات ادلب ندارند