مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-12سياسي

رفع مشکل برق واحدهای فروسیلیس نیازمند همکاری برق منطقه باختر


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خدمات و اقدامات اخیر امور برق ملایر را نویدبخش آینده ای روشن برای شهرستان دانست و گفت: موانع و نواقص موجود این حوزه در سال های اخیر برای ما به یک مسئله جدی تبدیل شده بود.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خدمات و اقدامات اخیر امور برق ملایر را نویدبخش آینده ای روشن برای شهرستان دانست و گفت: موانع و نواقص موجود این حوزه در سال های اخیر برای ما به یک مسئله جدی تبدیل شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه چهارشنبه 23 بهمن ماه در جمع کارکنان امور مدیریت توزیع نیروی برق ملایر، افزود: سه سال پیش بر اثر بارش برف سنگین، خسارت فراوانی به شهرستان وارد شد و متوجه شدیم بسیاری از تأسیسات برقی ما آسیب پذیر و فرسوده است.

وی با بیان اینکه خاموشی ها و قطعی های مداوم برق، نشان از وجود مشکلات عدیده و فرسوده بودن شبکه برق ملایر داشت، اظهار کرد: از آن زمان تاکنون نیروها و پرسنل مدیریت برق ملایر جهادی عمل کردند و ما نیز در همین راستا جلسات متعددی با استاندار وقت و وزیر نیروی سابق داشتیم و اعتبارات خوبی برای اصلاح شبکه برق شهرستان جذب شد.

آزادیخواه با بیان اینکه طی هفت ماه اخیر با حوزه مدیریت جدید در این اداره، نواحی و امور مختلف تفکیک شد، ادامه داد: این امر توسعه کیفی را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل برق واحدهای فروسیلیس نیازمند همکاری برق منطقه باختر

رفع مشکل برق واحدهای فروسیلیس نیازمند همکاری برق منطقه باختر