مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-12سياسي

یادوراه شهدای قشم «به رنگ هنر» در مسیر ملی شدن


رییس سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: یادوراه شهدای قشم «به رنگ هنر» اثر موثر و فاخر است که برنامه ریزی های لازم برای ملی کردن آن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد حکمیان امروز در آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی چهارمین یادواره شهدا به رنگ هنر جزیره قشم اظهار داشت: هنر، ظرفیتی است که می تواند کمک کار انقلاب و منتقل کننده مفاهیم اهل بیت (ع) باشد.

وی با بیان اینکه یادوراه ابتکاری به رنگ هنر هنرمندان متعهد و انقلابی جزیره قشم در نشر معارف بسیار موثر است، افزود: در پی استانی کردن این یادواره هستیم و هم اکنون در شهرستان های رودان، حاجی آباد و بندرلنگه نیز اجرا می شود.

رییس سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای کشوری شدن این یادواره نیز در حال انجام است.

حکمیان نقش مسوولان جهادی و انقلابی جزیره قشم در تحقق یادواره به رنگ هنر را برجسته عنوان و ابراز کرد: چنین دستاورد شگرفی ثمره اعتماد و حمایت همه جانبه مسوولان از جوانان به شمار می رود.

وی اظهار داشت: موضوع این یادواره در سال آتی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، دشمن شناسی خواهد بود زیرا این مقوله از سیلی موشکی مهمتر است و تیم های هنری از هم اینک امور پژوهشی خود را آغاز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادوراه شهدای قشم «به رنگ هنر» در مسیر ملی شدن

یادوراه شهدای قشم «به رنگ هنر» در مسیر ملی شدن