مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:262020-02-12اقتصادي

استقرار امکانات هندلینگ در فرودگاه نوشهر


اکبر فریفته روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که شرکت تعاونی خدمات نصر آسمان که سابقه فعالیت خدمات دهی در فرودگاه های کیش ، مراغه و اهواز را داشته تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات هندلینگ به فرودگاه های شمال را از دو ماه قبل به فرودگاه نوشهر انتقال داده است.

شرکت خدمات فرودگاهی هندلینگ به شخص حقوقی اطلاق می شود که از سازمان مجوز بهره برداری در یک یا چند فرودگاه جهت ارائه یک یا چند خدمت فرودگاهی شامل خدمات آماده سازی هواپیما ، خدمات زمینی ، مسافر و بار همراه ، خدمات بار (کارگو) ، خدمات رستورانی (کترینگ) ، خدمات سوخت رسانی (مارشالینگ) را بر عهده می گیرد.

وی افزود : هم اکنون پروسه اداری بخش عمده ای از فعالیت این شرکت انجام گرفته و طبق وعده داده شده مسئولان و کارشناسان سازمان هواپیمایی قرار است به زودی برای بازدید از تجهیزات و امکانات این شرکت به این فرودگاه بیایند تا از تجهیزات و امکانات این شرکت بازدید به عمل آورند.

مدیر فرودگاه نوشهر گفت که پیش شرط رقابت در میان شرکت های هواپیمایی استقرار چنین امکاناتی در این فرودگاه بود که با رایزنی های به عمل آمده چنین اتفاقی رخ داد و قرار است این شرکت به هواپیماهای با بدنه متوسط به بالا خدمات فرودگاهی ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار امکانات هندلینگ در فرودگاه نوشهر

استقرار امکانات هندلینگ در فرودگاه نوشهر