مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-12سياسي

اعطای گرنت به فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: یکی از آیین نامه هایی که بر روی آن کار شده و تصور می کنیم بتواند در صورت اجرا تاثیرات خوبی برجای گذارد، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: یکی از آیین نامه هایی که بر روی آن کار شده و تصور می کنیم بتواند در صورت اجرا تاثیرات خوبی برجای گذارد، بحث گرنت آموزشی است که مشابه گرنت پژوهشی خواهد بود تا فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی دیده شود.

محسن آیتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت های این معاونت در بخش های دانشجویی، اعضای هیات علمی و برنامه ریزی صورت می گیرد.

وی در خصوص فعالیت ها در حوزه اعضای هیات علمی، اظهار کرد: در حوزه معاونت آموزشی، معاون آموزشی به عنوان دبیر هیات جذب و دبیر هیات ممیزه در این بخش مسئولیت دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه سیاست گذاری کردیم تا بتوانیم سیاست های معینی برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه داشته باشیم، افزود: در سال جاری هیات رییسه دانشگاه فرآیند توانمندسازی اعضای هیات علمی را به ما تکلیف کرد و موظف شدیم برنامه ریزی کنیم.

آیتی با اشاره به اینکه در این راستا فعالیت های مطالعاتی در دست انجام است، تصریح کرد: تلاش ها بر این است که اعضای هیات علمی در هنگام جذب و پس از آن، روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گرنت به فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند

اعطای گرنت به فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند