مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-11حوادث

برق 90 هزار مشترک گیلانی قطع شد/ تلاش شرکت برق برای تسریع در خدمات دهی


عظیم بلبل آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آن ها قطع شده، اظهارکرد: پست های برق لاهیجان، لنگرود، رودسر، چمخاله، املش، رحیم آباد، سیاهکل و صومعه سرای دو از ساعت 6 صبح امروز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده اند.

وی با بیان اینکه چهار خط 230 کیلوولت و یک خط 400 کیلوولت نیز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است، گفت: 54 اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق منطقه ای گیلان بااستعداد 195 نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی از ساعت اولیه بارش برف در تلاشند تا هر چه سریع تر مشکلات و چالش ها را حل کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص علت قطعی برق بیان کرد: بارش شدید برف و ایجاد پدیده گالوپینگ، همچنین برخورد خطوط فشار ضعیف با خطوط فشارقوی و برخورد درختان مجاور دکل های برق باسیم های خطوط برق موجب از مدار خارج شدن خطوط شده است که موجب قطع برق مشترکین شده است.

بلبل آبادی با بیان اینکه به منظور تسریع در خدمات دهی، از استان مازندران نیز درخواست کمک شده است که با ملحق شدن اکیپ های عملیاتی استان مازندران هر چه سریع تر بر مشکلات و چالش ها غلبه کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر از حدود یک میلیون و چهارصد هزار مشترک برق، برق حدود 90 هزار مشترک قطع شده که در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد تا همه مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 90 هزار مشترک گیلانی قطع شد/ تلاش شرکت برق برای تسریع در خدمات دهی

برق 90 هزار مشترک گیلانی قطع شد/ تلاش شرکت برق برای تسریع در خدمات دهی