مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-11بين الملل

تحلیلگر روس: جهان از آمریکا متنفر است


الکساندر دوگین روز سه شنبه در سخنرانی خود در جمع راهپیمایان 22بهمن انقلاب اسلامی در کرج اظهار داشت: این خشم عمومی به این دلیل اتفاق افتاده که مردم این کشورها بویژه کشورهای اسلامی متوجه شده اند با این سبک از جهانی شدن آنها متضرر خواهند شد.

این تئوری پرداز شهیر روس تاکید کرد: ما باید در کنار ایرانیان بیدار، شیعیان آگاه، مسلمانانی که برخاسته اند و در کنار هر ملت و مذهبی که اهالی آن بیدار شده اند بایستیم و با هم با تفکر غربی بجنگیم.

دوگین گفت: سردمداران آمریکا دروغگویانی هستند که ما آنها را ضد مسیح می نامیم و هم اکنون به وسیله عمال نادان خود و عروسک های خیمه شب بازی اش برای جهانی شدن، رواج هژمونی غرب، سرمایه داری جهانی و سیاست آدم کشی خود را نشان می دهند.

این تحلیلگر روس ادامه داد: اما امام خمینی (ره) همه مردم جهان را به نبرد نهایی با هژمونی غرب، سرمایه داری، لیبرالیسم و سکولاریسم، به رهبری ایران برای بازگشت به عدالت و آزادی فراخواند تا همه جوامع انسانی را از انحطاط نجات دهند و این مبارزه با رهبری مقدسات اسلامی انجام می شود و اما به جهان اسلام محدود نمی شود.

جایگاه قیام امام خمینی در فرهنگ معنوی روسیه این تحلیلگر روس گفت: قیام آیت الله خمینی کبیر (ره) آنچه در فرهنگ معنوی روسیه جا گرفته و بسیار شبیه ظهور امام زمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر روس: جهان از آمریکا متنفر است

تحلیلگر روس: جهان از آمریکا متنفر است