مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-11حوادث

انهدام باند 6 نفره سارقان و مالخران حرفه ای لوازم خودرو در پایتخت


معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 6 نفره سارقان و مالخران حرفه ای لوازم داخلی خودرو با 300 فقره سرقت خبر داد.

- معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 6 نفره سارقان و مالخران حرفه ای لوازم داخلی خودرو با 300 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی اظهار داشت: 20 خرداد ماه سال جاری پرونده ای مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو پژو 405 یکی از شهروندان توسط کلانتری 126 تهرانپارس برای رسیدگی تخصصی به اداره بیستم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی با حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی، گفت که ساعت 9 شب 18 خرداد ماه برای خرید در خیابان جشنواره خودرو خود را پارک و پس از ساعتی وقتی مراجعه کردم دیدم شیشه خودرو شکسته شده و محتویات داخل آن از قبیل ضبط و کیف دستی ام که حاوی مدارک شناسایی و دسته چک بانکی ام بود توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با اظهارات شاکی ، پرونده برای کشف و دستگیری سارق یا سارقان در اختیار تیمی از کارآگاهان مجرب اداره بیستم معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه قرار گرفت؛ کارآگاهان در مراحل تحقیقات خود با شکایت های متعددی از سرقت های مشابه در محدوده شرق تهران مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 6 نفره سارقان و مالخران حرفه ای لوازم خودرو در پایتخت

انهدام باند 6 نفره سارقان و مالخران حرفه ای لوازم خودرو در پایتخت