مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-10اقتصادي

35 میلیارد تومان طرح در ملایر بهره برداری شد


معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های بخش جوکار گفت: ملایر در افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر پیشتاز است و 41 درصد از اعتبارات طرح های دهه فجر استان را به خود اختصاص داده است.

قدرت الله ولدی با بیان اینکه حدود 2 هزار میلیارد تومان طرح هم اکنون در ملایر در دست اجرا است افزود: تا پایان امسال این طرح ها افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی ادامه داد: اهدافی که در سند راهبردی توسعه شهرستان تدوین شده است باید تا سال 1400 به این اهداف دست پیدا کنیم.

فرماندار ویژه ملایر افزود: همزمان با ایام دهه فجر امسال 78 طرح با اعتبار 390 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

ولدی بیان کرد: در آخرین روز از ایام دهه فجر 2 جایگاه سوخت در شهر ازندریان و روستای حسین آباد شاملو با اعتبار پنج میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای علی آباد دمق با اعتبار 2 میلیارد تومان و افتتاح همزمان 405 واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن با اعتبار 26 میلیارد و 730 میلیون تومان را از دیگر طرح های قابل افتتاح در این روز برشمرد.

معاون استاندار همدان ادامه داد: در این روز همچنین عملیات اجرایی طرح های دهیاری علی آباد دمق و ده شاکر با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان آغاز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 میلیارد تومان طرح در ملایر بهره برداری شد

35 میلیارد تومان طرح در ملایر بهره برداری شد