مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 12:152020-02-10سياسي

بکارگیری 80 زن آتش نشان در آتش نشانی مشهد/ دو «کارت زرد» شورای شهر برای شهردار مشهد


اعضای شورای شهر امروز طی مصوبه ای، به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اجازه دادند نسبت به استفاده از خدمات تعداد 80 نفر از بانوان دارای حداقل 3 سال ( تا حال حاضر) سابقه همکاری داوطلبی با سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد پس از احراز صلاحیت های فنی و تخصصی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری، پیش از ظهر امروز در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن یک صد سال مبارزه مردمی از آغاز مشروطیت و نهضت ملی شدن صنعت نفت است.

رییس شورای شهر مشهد با بیان اینکه مباررات مردم بر محور عدالت و توسعه بنا شده، ادامه داد: سختی ها و ملالت ها و رنج های زیادی مبارزان انقلابی (چه در کسوت روحانیت و چه دانشگاهی) بر خود خریدند تا این اهداف و محورها محقق شود.

پ رییس شورای شهر مشهد تصریح کرد: مهم ترین وجه این مناسبت این است که باید تمام اهدافی که مردم به خاطر آن مبارزه کردند را یک بار دیگر مرور کنیم؛ عدالت در تمام وجوه آن، یعنی عدالت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جزو خواست های مردم در مبارزات انقلابی شان بود.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهایی که مردم سر می دادند و پا به زمین می کوبیدند، برابری برادری، حکومت عدل علی بود، متذکر شد: اینکه چقدر با این شعارها فاصله داریم و چه تدبیری باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 80 زن آتش نشان در آتش نشانی مشهد/ دو «کارت زرد» شورای شهر برای شهردار مشهد

بکارگیری 80 زن آتش نشان در آتش نشانی مشهد/ دو «کارت زرد» شورای شهر برای شهردار مشهد