مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:352020-02-10بين الملل

طرح پارلمان استرالیا برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی


پارلمان استرالیا قرار است امروز (دوشنبه) با تصویب یک طرح از رژیم صهیونیستی بخواهد فورا یک ناظم سابق مدرسه را که از بابت ده ها مورد اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان تحت تعقیب قرار گرفته، - پارلمان استرالیا قرار است امروز (دوشنبه) با تصویب یک طرح از رژیم صهیونیستی بخواهد فورا یک ناظم سابق مدرسه را که از بابت ده ها مورد اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان تحت تعقیب قرار گرفته، مسترد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، با تصویب این طرح که احتمالا با حمایت هر دو دسته قانونگذاران حامی و مخالف دولت استرالیا در مجلس نمایندگان این کشور روبرو خواهد شد، فشارها بر اسراییل به منظور پایان دادن به یک نزاع قانونی بر سر مالکا لیفر، یک شهروند دوگانه استرالیایی-اسراییلی که بالغ بر شش سال به طول انجامیده افزایش می یابد.

لیفر که هم اکنون 52 سال دارد در سال 2008 بعد از آنکه در استرالیا متهم به سوءاستفاده جنسی از کودکان در زمان کار به عنوان یک معلم و ناظم در یک مدرسه یهودی ارتودکس افراطی در ملبورن شد از این کشور فرار کرده و به اسراییل گریخت.

استرالیا در سال 2014 خواستار استرداد او به سبب دریافت 74 مورد اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان شده و پس از آن دادگاه اسراییل نیز برای او یک سری جلسات دادرسی برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پارلمان استرالیا برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی

طرح پارلمان استرالیا برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی