مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-10بين الملل

در سفر به استانبول به کجاها برویم؟


گردشگرانی که به جهان گردی علاقه دارند و شهرهای مختلفی را دیده اند، حتما حداقل یک بار به استانبول رفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سفرزون، این شهر که بزرگ ترین شهر کشور ترکیه است، برای گشت و گذار و تجربه سفری متفاوت، گزینه بسیار خوبی است؛ هم از این حیث که استانبول جاهای دیدنی تاریخی فراوانی دارد که بازدید از هر کدامشان سفر در تاریخ کشور ترکیه است، هم از این جهت که این شهر پر است از گزینه های تفریحی هیجان انگیز و متفاوت که همه سبک سلیقه ای را پوشش می دهد.

سفر به استانبول با شناخت رستوران ها، مراکز خرید و جاهای دیدنی این شهر در استانبول تفریح، خرید و بازدید از جاذبه ها در کنار هم سفر گردشگران را تشکیل می دهد.

یکی از علت های اصلی محبوبیت این شهر در بین ایرانیان، نزدیکی استانبول به کشورمان است؛ سه ساعت راه برای تجربه سفری خارجی که به نسبت ارزان تر از سفرهای خارجی دیگر است، گزینه بسیار ایده آلی ست.

در ادامه می توانید با چند تا از بهترین جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید استانبول و رستوران های استانبول آشنا شوید و در آینده ای نزدیک، برای سفری هیجان انگیز به این شهر خودتان را آماده کنید.

جاهای دیدنی استانبول مسجدی اسلامی در بخش اروپایی استانبول ایاصوفیا مسجدی است در بخش اروپایی استانبول که به مدت هزار سال کلیسای امپراتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر به استانبول به کجاها برویم؟

در سفر به استانبول به کجاها برویم؟