مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-10اقتصادي

ساخت ماشین آلات تولید نان بستنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از میدون ، توحید حسین پور 29 ساله ساکن آذربایجان شرقی، مدیر عامل و حسابدار شرکت آذر اندیشان، گفت: - توحید حسین پور، تولید کننده ماشین آلات نان بستنی، گفت: یک ساعت کار با این دستگاه به اندازه عملکرد یک روزِ دستگاه سنتی و دستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از میدون ، توحید حسین پور 29 ساله ساکن آذربایجان شرقی، مدیر عامل و حسابدار شرکت آذر اندیشان، گفت: دستگاه کاملا ایران ساخت تولید نان بستنی که از قسمت خمیر گیری، پخت، خمیر ریزی و رول کن اتومات می باشد را با قیمت های 140 میلیون تا 450 میلیون تومان تولید و به فروش می رسانیم در حالی که قیمت کم کیفیت تر چینی آن 2 میلیارد و آلمانی نیز 10 میلیارد تومان است.

او که نیاز کشور به دستگاه تولید نان بستنی را سالیانه 200 عدد عنوان کرد، بیان داشت: سرعت تولید این دستگاه بالا است و یک ساعت به اندازه یک روزِ دستگاه سنتی و دستی می تواند تولید کند که همچنین خدمات پس از فروش را با یک سال گارانتی در نظر گرفته ایم.

حسین پور که 14 سال است روی پای خودش ایستاده و در حال حاضر پنج کارگر دارد که از روز اول بیمه اشان کرده است، اذعان داشت: دستگاه تولید نان بستنی ساعتی میانگین 1000 تا 1500 نان با قابلیت تنظیم ابعاد و اندازه دلخواه، می تواند تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ماشین آلات تولید نان بستنی

ساخت ماشین آلات تولید نان بستنی