مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:252020-02-10اقتصادي

آرد و نانوا مقصران کیفیت پایین نان گیلان


رییس اداره امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: دقت کم برخی از نانواها و کیفیت پایین آردی که از گندم های وارداتی به استان ما اختصاص می یابد، از دلایل کیفیت پایین نان است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: دقت کم برخی از نانواها و کیفیت پایین آردی که از گندم های وارداتی به استان ما اختصاص می یابد، از دلایل کیفیت پایین نان است.

محمود خانزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص علت نامطلوب بودن نان برخی از نانوایی استان گفت: گیلان از استان های تولیدکننده گندم نیست و برای تامین نیاز آرد استان از گندم های وارداتی استفاده می شود.

وی افزود: طبق گزارشات دریافتی از نانوایان، اغلب از کیفیت آردی که به آنها تحویل داده می شود، رضایت ندارند و علت پایین بودن کیفیت نان را فقدان کیفیت کافی آرد اعلام می کنند.

خانزاده با اشاره به اینکه مقرر شده از روسیه 600 هزار تن گندم مرغوب وارد کشور شود، خاطرنشان کرد: پیرو جلسات متعددی که در استانداری گیلان برگزار شده است، برنامه ریزی شده تا از این گندم مرغوب نیز حتما سهمیه مناسبی به گیلان اختصاص یابد تا با ارائه آرد مطلوب تر، کیفیت نان استان نیز بهبود یابد.

وی تصریح کرد: البته با همین آردی که هم اکنون در بین نانوایان در حال توزیع است دیده می شود که نانواهای ماهر که دقت بیشتری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد و نانوا مقصران کیفیت پایین نان گیلان

آرد و نانوا مقصران کیفیت پایین نان گیلان