مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-09سياسي

3 مجموعه کتاب شعر در پارس آباد رونمایی شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، سه مجموعه کتاب شعر در شهرستان پارس آباد رونمایی شد.

- مجتبی هاتف پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه محفل ادبی با عنوان شعر انقلاب به خبرنگار مهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر شعر انقلاب با حضور مسئولان شهرستانی و اهالی فرهنگ و ادب و میهمانانی از شهرستان های اصلاندوز و بیله سوار و گرمی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: با برگزاری این مراسم از کتاب های وطن آندیم و کیم کیمه دیر از مالک رهنما و ساری گتسین و قارا گولوش از فتح الله پناهی رونمایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به اینکه این مراسم با هدف ترویج ادبیات انقلاب برگزار شد، افزود: شاعران در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی دارند و شعرا و اهالی قلم با بصیرت مناسب خود در خصوص انقلاب، رشادت ها و شجاعت سردار سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای معظم همواره اهتمام دارند و نیازمند تداوم چنین روحیه ای هستیم.

هاتف در ادامه با اشاره به اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: دهه مبارک فجر رهایی مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجموعه کتاب شعر در پارس آباد رونمایی شد

3 مجموعه کتاب شعر در پارس آباد رونمایی شد