مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-09سياسي

470 تشکل دانشجویی: طرح «خرید خدمات آموزشی» از محوری ترین راهکارهای اجرای سند 2030


470 تشکل دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در نامه ای از نمایندگان مجلس خواستار مقابله و مخالفت جدی با طرح خرید خدمات آموزشی و حذف آن از لایحه بودجه 99 شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، 470 تشکل دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس از آنها خواستار مقابله و مخالفت جدی با طرح خرید خدمات آموزشی و حذف آن از لایحه بودجه 99 شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:   بسمه تعالی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  سلام علیکم   ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام الله دهه فجر، به استحضار می رساند وزارت آموزش و پرورش مدت هاست با کسری شدید و پایدار بودجه دست و پنجه نرم می کند، این عدم تعادل بودجه ای در وزارت آموزش و پرورش باعث حفظ حداقل حقوق معلمان، کاهش شدیدتر اعتبارات کیفیت بخشی و کاهش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شده است و این امر در نهایت کاهش کارایی و اثر بخشی وزارت آموزش و پرورش را رقم زده است.

در سال 99 نیز شاهد هستیم رقم بودجه پیشنهادی وزارت آموزش وپرورش از 57 هزار میلیارد تومان موجود در لایحه بودجه تا 64 هزار میلیارد تومان مطرح شده از سوی مسئولان با احتساب تمام جداول و ارقام لایحه بودجه مربوط به وزارت آموزش وپرورش شناور است؛ بودجه ای که پیشتر از سوی سکانداران بزرگترین وزارتخانه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

470 تشکل دانشجویی: طرح «خرید خدمات آموزشی» از محوری ترین راهکارهای اجرای سند 2030

470 تشکل دانشجویی: طرح «خرید خدمات آموزشی» از محوری ترین راهکارهای اجرای سند 2030