مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-09اجتماعي

مه گرفتگی در گردنه اسدآباد و سوباشی


کارشناس مرکز مدیریت راه های استان همدان با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان، گفت: گردنه اسدآباد و سوباشی دارای پدیده مه گرفتگی است.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز مدیریت راه های استان همدان با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان، گفت: گردنه اسدآباد و سوباشی دارای پدیده مه گرفتگی است.

بابک گردان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی راه های استان باز بوده و تردد در محورها برقرار است اما در برخی از گردنه های استان شاهد بارش پراکنده برف و مه گرفتگی هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در گردنه اسدآباد بارش پراکنده برف و مه گرفتگی وجود دارد که لازم است رانندگان در این محور با نهایت دقت تردد داشته باشند.

کارشناس مرکز مدیریت راه های استان همدان با اشاره به مه گرفتگی در محور سوباشی نیز گفت: در محور سوباشی پدیده مه گرفتگی وجود دارد اما تردد در این محور نیز برقرار است.

وی با تأکید بر اطلاع از وضعیت راه های استان قبل از اقدام به سفر، اظهار کرد: افرادی که قصد تردد در محورهای استان را دارند، می توانند از طریق سامانه 141 و تارنمای 141.

ir از وضعیت راه های استان اطلاعات لازم را کسب کنند.

گردان با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش در نقاط مختلف کشور، به رانندگان توصیه کرد حتماً وسایل نقلیه خود را بررسی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه گرفتگی در گردنه اسدآباد و سوباشی

مه گرفتگی در گردنه اسدآباد و سوباشی