مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 16:502020-02-08اقتصادي

افتتاح هزار و 491 پروژه اقتصادی در دهه فجر


تایباد _ معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در دهه فجر امسال حدود هزار و 491 پروژه در زمینه های اقتصادی در سطح استان افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق براتی در آیین بهره برداری از ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی که بعدازظهر امروز در شهرستان تایباد برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه های مختلفی در سطح استان توسط معین های اقتصادی با هزینه 130 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: در بخش اقتصادی خراسان رضوی به عنوان الگو در کشور مطرح است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری خراسان رضوی افزود: در این طرح، 21 دستگاه تراکتور و 17 دستگاه ادوات دیگر کشاورزی با 10 هزار میلیون ریال سهم آورده کشاورزان و تسهیلات پرداختی 50 هزار میلیون ریالی، جهت توسعه نوسازی و تجهیز مکانیزاسیون کشاورزی تایباد وارد صنعت کشاورزی شهرستان شد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد کشاورز است، تصریح کرد: خوشبختانه در خراسان رضوی با توجه به طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی استاندار، پروژه های قابل توجهی اجرایی شده است.

براتی با اشاره به اینکه تاکنون هزار و 38 تفاهم نامه اقتصادی بین معین های اقتصادی استان منعقد شده است، ابراز کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی هزار و 491 طرح و پروژه اقتصادی در سطح استان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هزار و 491 پروژه اقتصادی در دهه فجر

افتتاح هزار و 491 پروژه اقتصادی در دهه فجر