مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-08اقتصادي

فعلا پیشنهادی درباره سهمیه نوروزی بنزین مطرح نیست


وزیر نفت درباره سهمیه بنزین نوروزی گفت: این موضوع در حیطه وظایف ما نیست و هر وقت به ما ابلاغ کردند ما آن را اجرا می کنیم، اما فعلا پیشنهادی مطرح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیژن زنگنه امروز در حاشیه امضای قرارداد طرح بهبود بازیافت، افزایش تولید و بهره برداری از میدان های پارسی و پرنج، بین شرکت ملی نفت ایران و گروه مپنا در توضیح قراردادی که امروز امضا شد، گفت: اصل مبلغ این قرارداد 876 میلیون دلار است که با موارد جانبی سرمایه گذاری به 1.

3 میلیارد دلار می رسد.

دوره این قرارداد 10 ساله است، اما دوره اجرای آن کمتر است و زودتر به تولید می رسد.

وزیر نفت با بیان اینکه همه مبلغ سرمایه گذاری باید از سوی سرمایه گذار تامین شود، تصریح کرد: بازپرداخت سرمایه گذاری این طرح از محل حداکثر 50 درصد از افزایش درآمدهای حاصل از اجرای طرح است.

طرح بزرگی است که ابعاد مختلفی دارد.

زنگنه با اشاره به اینکه این دو میدان ظرفیت افزایش بازیافت نفت را دارند، افزود: در طول مدت قرارداد، اگر پیمانکار بتواند پیشنهاد EOR  و IOR بدهد آنها را هم می توان به طرح اضافه کرد.

به گفته وزیر نفت، نخستین بار است که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پس از پیروزی انقلاب، قرارداد مهم را در زمینه بالادستی نفت در سطح بین المللی طراحی و اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا پیشنهادی درباره سهمیه نوروزی بنزین مطرح نیست

فعلا پیشنهادی درباره سهمیه نوروزی بنزین مطرح نیست