مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-08اجتماعي

آماده باش کامل راهداران استان اردبیل/ کلیه راه های استان باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل: با توجه به اطلاعیه هواشناسی درباره بارش برف و باران، 110 اکیپ راهداری در جاده های استان مستقر و نیروهای راهداری در آماده باش کامل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی قبل از ظهر امروز در جلسه قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، 110 اکیپ راهداری با 286 دستگاه ماشین آلات و 435 نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه ها و محور های مواصلاتی استان اردبیل مستقر بوده و در آماده باش کامل در خدمت رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

وی با بیان این که هم اکنون شاهد بارش برف در گردنه الماس، سه راهی شاهرود و محور فیروزآباد - سرچم هستیم، افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران کلیه محور های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: امسال 56 هزار و 979 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی استان و 21 هزار کیلومتر نیز از محورهای روستایی با تلاش جهادی راهداران برف روبی شده است.

رحمتی از مردم و مسافران خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتما با سامانه 141 و یا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه های ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل راهداران استان اردبیل/ کلیه راه های استان باز است

آماده باش کامل راهداران استان اردبیل/ کلیه راه های استان باز است