مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 18:252020-02-07فرهنگي

ناگفته های فرامرز قریبیان از حاشیه های «عصبانی نیستم» تا خداحافظی از سینما


فرامرز قریبیان با اشاره به این که «خروج» آخرین فیلم او در سینماست، گفت: در چند سال گذشته و از زمان اتفاقات مربوط به جشنواره ای که فیلم عصبانی نیستم در آن بود، - ناگفته های فرامرز قریبیان از حاشیه های عصبانی نیستم تا خداحافظی از سینما فرامرز قریبیان با اشاره به این که خروج آخرین فیلم او در سینماست، گفت: در چند سال گذشته و از زمان اتفاقات مربوط به جشنواره ای که فیلم "عصبانی نیستم" در آن بود، ماجراهایی پیش آمده که ترجیح می دهم دیگر در سینما نباشم چون حوصله بچه بازی مسئولان سینمایی را ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر باسابقه سینما در نشست مطبوعاتی فیلم خروج درباره بازی در این فیلم که پس از حدود 8 سال به خاطر آن بار دیگر به جشنواره آمده بود، گفت: من نقش های معترض را خیلی دوست دارم و از اولین فیلمی هم که بازی کردم، تا به این جا همین طور بوده و همیشه در مقابل یک قدرتی که می توانست ارباب باشد یا حاکمیت، معترض بودم.

تا این که پس از این سال ها رسیدم به فیلم خروج که به نظرم بهترین فیلمی است که داشته ام چون خودم در حال حاضر یک بخشی (کاراکتر اصلی فیلم) هستم.

او با اشاره به این که در این 8 سال گذشته پس از فیلم گناهکاران پیشنهادهای زیادی برای بازی داشته که آن ها را دوست نداشته و رد کرده است، ادامه داد: دوست داشتم با فیلمی که آن را دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های فرامرز قریبیان از حاشیه های «عصبانی نیستم» تا خداحافظی از سینما

ناگفته های فرامرز قریبیان از حاشیه های «عصبانی نیستم» تا خداحافظی از سینما