مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 16:002020-02-06فرهنگي

سه هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی ارسال شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون سه هزار و 386 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این باره گفت: سه هزار و 386 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی رسیده که ابتدا در قزوین مورد قضاوت داوران استانی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از میان این آثار رسیده چند اثر برتر انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گفته اسماعیلی با توجه به فراگیر بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام تاکنون بیشترین آثار جشنواره در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و بیشترین آثار رسیده از استان های خراسان رضوی، تهران و زنجان است.

رییس هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی یادآور شد: بیشترین اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده نیز با موضوع زیارت رضوی است که در قالب های مختلفی ازجمله گرافیک، موشن گرافیک، ویدئو، عکس، نماهنگ، کلیپ با هشتگ امام رضا و امام رئوف بارگذاری شده است.

اسماعیلی افزود: با توجه به استقبال بخش های مختلف در این دوره از جشنواره در سال آینده بخش های ویژه ای از جمله بخش دانش آموزی و دانشجویی جشنواره نیز راه اندازی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی ارسال شده است

سه هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی ارسال شده است