مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 11:262020-02-06اقتصادي

ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک سالن ورزشی در روستای کوشک زر شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: امروز بزرگ ترین مجتمع ورزشی روستایی کشور در استان البرز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع روستایی با اعتبار 110 میلیارد ریالی و توسط بخش خصوصی افتتاح شده است، گفت: در این پروژه پنج مکان ورزشی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن هایی ویژه ورزش های رزمی و یا یک سالن چند منظوره وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سه پروژه دیگر که امروز در استان البرز افتتاح شده است، گفت: دو سالن چندمنظوره و یک زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال نیز در این استان افتتاح شد.

سلطانی فر در بخش دیگری در خصوص حمایت از ورزشکاران المپیکی کشور، گفت: کمتر از شش ماه تا آغاز بازی های المپیک و پاراالمپیک 2020 توکیو زمان داریم، المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان است که هر چهار سال یک بار برگزار می شود و همه ورزشکاران دنیا فرصت حضور در این بازی ها را ندارند مگر آنکه در مسابقات انتخابی بتوانند کسب سهمیه کنند.

وی با اشاره به ستاد عالی بازی ها که با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پاراالمپیک برگزار می شود، گفت: تاکنون در بسیاری از رشته ها از جمله رشته های تیمی مانند والیبال، بسکتبال و یا رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند

ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند