مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 05:052020-02-06اقتصادي

اجرای 13 کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب در فرادنبه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همین امسال چهار پیمانکار در بخش فاضلاب در شهر فرادنبه مشغول به کار بودند، - قدرت الله بیگلری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به مشکل آب شرب در شهر فرادنبه، گفت: در این شهر برای تامین آب شرب چاه های بسیاری حفر شده، اخیرا یک چاه آهکی به عمق 290 متر حفر و وارد مدار شد که باعث شده در حال حاضر هیچگونه کمبود آبی در این شهر نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همین امسال چهار پیمانکار در بخش فاضلاب در شهر فرادنبه مشغول به کار بودند، افزود: چیزی حدود 13 کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب در شهر فرادنبه اجرا شده است.

دو کیلومتر اصلاح شبکه در فرادنبه وی با بیان اینکه بر اثر شکستگی بخشی از لوله های شبکه آب شاهد کدورت در آب شرب شهر فرادنبه بودیم و این باعث نگرانی مردم از آلودگی آب شده بود، ادامه داد: سلامت آب شهر فرادنبه در آزمایشگاه های مجهز بررسی شده است و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ آلودگی ندارد.

بیگلری با تاکید بر اینکه بخشی دیگر از لوله های انتقال آب در شهر فرادنبه پوسیده بود و دچار شکستگی می شدند، عنوان کرد: به همین دلیل اصلاح شبکه نیز به موازات در شهر فرادنبه انجام شد و تنها در دو ماه گذشته نزدیک به 2 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 13 کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب در فرادنبه

اجرای 13 کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب در فرادنبه